Första skolveckan avklarad

Hejsan!

Liten uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna.

I torsdags hade vi vanliga lektioner i skolan,bl.a engelska,matte och so. Kändes inte att så jobbigt som jag trodde att komma igång igen,och förutom att jag hade lite hjärnsläpp,så lyckades jag nog ganska bra. På kvällen tränade jag för Lena Wigh,mer om det i Hästar och andra djur. Kommer skriva om det imorgon,då min tid är begränsad.

Idag hade vi lagdag i skolan. Vi blev indelade i grupper med en 9:a,en 8:a,7:a och en 6:a. Det blev jag och tre killar,vilket funkade bra,då vi kunde jobba som ett lag ( faktiskt ). Man hade 50 olika uppgifter och vi hade flera timmar på oss (med undantag för lunch ). Vi lyckades få ihop ca 5000 poäng,ganska dåligt med tanke på att vinnarna fick ihop minst det dubbla. Jaja,skoj var det i allafall.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0