Fredag på båten

Hej! Igår blev det tyvärr inget inlägg här på bloggen,sidan kunde inte visas av någon anledning:S Jättekonstigt! Men internet och datorer är ju lite speciella ibland:P

Jaja,men igår var jag ju i Mariestad på Swedbank för att skaffa ett bankort. Det är nu fixat,jag har satt in 600 kr,och jag kommer få det inom tre bankdagar. Dessutom ska vi försöka skaffa ID-kort nångång nästa vecka,då man tydligen skulle ha det då man snart fyller 16 (eller snart och snart). När det var fixat så ville min lillebror gå till leksakaffären,så då passade jag på att smita in på JC. Det är fortfarande rea typ överallt,så som JC,Vero Moda mm. Inne på JC hittade jag ett jättefint lila linne som jag köpte för 74.50 (från början 149 kr). Det hade jag på mammas födelsedagsalas,hon fyllde år igår och vi hade lite gäster. Då fick jag 200 kr av ett par av våra kompisar,en försenad konfirmationspresent:)


Idag har vi varit ute med båten i "våran" vik. Där solade,badade och slappade vi. Vi åkte hemifrån ca 10.30 och lade i båten i Tåtorp. Vädret var bra,men det var gaska kallt i vattnet. Så nu har jag blivit ännu lite brunare=) och hade en toppenskön slappdag:P

men vi hörs senare igen,då kommer det komma lite mer mode,kändisarfilm och musik. Det har varit lite dåligt med det,men det ska börja nu igen/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0