Hej igen!

Tjaba.
För er som läste i förmiddags,så kan jag säja att jag faktiskt kom iväg till Skövde. Det efter att mamma ringt och frågat om Gina var öppet imorgon. Det var det inte. Satt ju och kollade på nätet först och hittade en vit,tjockare tröja med knappar och ett skärp. Men när vi väl kom dit så hittade vi den inte.. Däremot hittade jag en vit med knappar och skärp på Vero Moda och en svart sticka tröja,så valet  var ganska svårt.. Men till slut var det den svarta stickade som fick följa med mig hem idag.

Efter det gick vi lite på matfestivalen och åt på tre olika ställen, Johan åt pizza,mamma färsspett och jag åt lax med nån slags potatis. Efter det åt vi fritered banan med glass,efter det åkte Johan karusell,och därefter åkte vi hem. Trött och med skoskav,men glad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0