Helg igen

Hejsan!

hur har ni det? Jag har det ganska bra,men det blev ju inget Stockholm som ni kanske förstår,utan det blir om två veckor i stället. Var i Mariestad igår och försökte hitta en tjockare tröja,men hittade inget och de hela slutade med att jag köpte en bok. Därför vill jag åka till Skövde idag,men vi får se hur det blir med det,annars blir det imorgon. Håller på att försöka kolla Gina tricots öppetider,men har inte hittat något än :(

Annars så har jag gått mer än en vecka i skolan och det har väl funkat bra. Blir bara så trött av att sitta så länge på bussen på eftermiddagen,då man helst av allt bara vill skynda sig hem.Man annars är jag inte alls lika trött på morgonen som jag brukar. Än.... ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0