Träningsvärk!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på ett tag,men har inte haft något att skriva om direkt.

Men igår var jag i allafall i Töreboda ridhus och tränade för Lena Wigh för första gången. Vi tränade på studsserie,galoppbommar och att komma ur snäv sväng. Vi var bara tre stycken,så det var bra. Vi höll på i ca 1 tim 10 min men fick använda muskler jag inte använt på hela sommaren plus att jag sedan blev trampad på foten när vi kom hem,så den är lite lila. Men annars gick det bra.

Annars har jag mest tittat på OS. Vi har ju fått några medaljer än så länge,men tycker att en del lag och liknande verkar komma på fjärde plats för det mesta...men det återtår att se om vi får bronset i brottning eller inte...

Idag har jag tjänat ytterligare 100 spänn på gräsklippning. Pappa var hemma och fixade med båten,och mamma och Johan skulle åka och handla,så jag fick själv dra igång gräsklipparen. Första gången fick jag igång den på andra försöket (!!!),otroligt med tanke på hur ont jag hade i axlarna,och efter pausen lyckades jag efter tre försök.

Så nu har jag shoppingpengar till Stockholm! Har gjort en lista på gallerior med affärer som inte finns här och vilka gator de ligger på,så ska vi gå dit. Nu har jag: 600 på bankkort, 300 i övrigt och får 800 på fredag. Blir en ganska ordentlig peng/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0