Ursäkta mej!

Hejsan allihopa!

Ursäkta att jag knappt skrivit något på bloggen denna veckan,bara i måndags,men jag har haft annat för mej. Här kommer det:

Tisdag:
Idag kom Sarah hit, Vi träffades inte då,de hade sina sysslingar här,så det blev inte av. Detta var bara en slappardag,som många andra:p

Onsdag:
Idag var jag och mamma i Mariestad. Mamma hade tid klockan 09.45 hos salongen,där hon skulle få fotvård och frans och ögonbrynsfärgning. Under tiden tittade jag lite i skyltfönstren och väntade på att affärerna skulle öppna klockan 10.00. Inne på Lindex  tittade jag på mascara,( det behövde jag verkligen),men hittade ingen i rimligt pris. Sedan när jag kom tillbaka fick jag en mascara ( !) av henne på salongen. vattenfast dessutom. Jag kanske ska gå dit och färga ögonbrynen någon gång,vi får se. Därefter gick vi till banken och aktiverade mitt bankkort,och sedan till Lindex igen,där jag hittade lite underkläder.

Sedan på eftermiddagen träffade jag sarah,och vi pratade om allt möjligt som vanligt. Helt plötsligt frågade hon när jag fyllde år. - 4 Mars sa jag. Då fragade jag när hon fyllde år. Då visade det sig att hon fyllde år 9 Augusti,vilken är idag,och jag var helt säker på att det  var 9 september. Gud vad jag skämdes! Ingen present ade jag heller till henne,men det får jag fixa tills nästa gång hon kommer hit.

Torsdag:
Idag red jag och sarah på förmiddagen,och sedan träffades vi sent på eftermiddagen efter att de varit i stan. Då åt vi lite kvällsmat där,pratade och spelade kort.

Fredag:
Idag red vi på morgonen,sedan skulle de åka hem så det blev inget mer tyvärr:( Men vi har ändå haft kul så länge det varade:)

Lördag:
Idag har jag ridit med Josse. Den här gången kom hon till mej och vi red en ganska lång tur,men tyvärr så hamnade vi i världens regn väder och lev genomblöta nästan hela vägen,men i slutet så slutade det och blev nästan lite soligt,men vad hjälpte det...När vi kom tillbaka var jag fortfarande genomblöt och frös ganska mycket. Men vi hade det kul ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0