27 December

Hej!

Eller godmorgon nästan för mej(aa,det är faktiskt sant). jag vaknade nämligen klockan 13.00 och har bara varit lite i stallet. Snart är det lunch och jag går direkt på den utan att ha ätit någon frukost. Tänkte att det var skönt att sova ut då jag får gå upp lite tidigare imorgon,då vi ska till Skövde på mellandagsrea. Ända sedan jag fick mitt bankkort i Juli har jag sparat pengar just till mellendagsrean. Då jag dessutom fick lite pengar i julklapp,så lär det bli rätt mycket...

Vad har ni fått i julklapp? Jag fick:

Filmen Camp Rock med tillhörande CD
Nya ridbyxor
Mjukistofflor
Halsband av Bori,Josse och Hanna
500 kronor
Presentkort på Gina tricot
ljushållare i form av ett hjärta (till värmeljus)
nya Narniafilmen
Ett set med parfym och tillhörande läppglans
Engelsk ordlista

Jag tror det var allt. Så imorgon åker vi till Commerce och Elins Esplanad. Gina tricot känns lite luftigare och större där,så vi kommer åka till båda ställerna. Funderar på om jag ska köpa nya idrottskläder också,men det får vi se...♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0