Dan före julafton

Idag hinner jag bara blogga lite snabbt,för vi ska klä våran julgran,och sedan har jag massa annat att göra.Det känns konstigt att det är julafton imorgon,som om det inte alls vore så. Antagligen är det för att det inte finns någon snö ute just nu. Men det kommer i alla fall att vara kallt,och det är i alla fall något. Och man gör ju allt man brukar göra,så man kan kanske få en julstämning ändå. Förra året tror jag inte att det var någon snö heller,men om jag inte minns helt fel så var det plusgrader då,och det ska det inte bli imorgon,troligen minst en minus eller något.

Vad har ni önskat er i julklapp? Jag har ju redan skrivit lite av vad jag önskar mej,och jag har även kollat in julklapparna som ligger på bordet. Speciellt ett paket undrar jag vad det kan vara för något i. det är ganska stort,och jag har önskat mej ganska små saker.som filmer och sådant. Det blir intressant att se vad det är för något.


God Jul!! önskar jag er om vi inte hörs imorgon:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0