Lugnt igen

Hejsan allihopa:)

Nu är jag tillbaka igen med bilder och lite nytt att skriva om.

I helgen var jag i Stockholm med Josse för att på Söndagen skulle vi gå på Stockholm horse show i Globen. Vi sov över hos hennes syster i Vallentuna. Då blev det mycket snack;) Här kommer lite bilder.


Globen efter föreställningen




För er som vill veta mer och vill se mer bilder,skriv det i komentarerna till detta inlägg,så skriver jag mer och visar fler bilder på kategorin "hästar och andra djur"

Nu är det inte långt kvart tills det blir jullov! Sista dagen ska jag,Bori,Josse och Hanna åka in till Skövde och shoppa hade vi tänkt. Det har blivit en liten tradition det där:) Kul:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0