Måndag

Hejsan:)
Har läxfri dag idag och har inga prov jag känner till heller. Tror faktiskt att vi har haft alla prov nu,om det inte skulle komma något litet. Just nu har jag en inlämning och en läxa. Har haft No-prov i kemi idag,och kunde svara på förvånansvärt många frågor.

I Lördags var jag i Skövde och kollade på de nya affärerna på Maxi,eller Elins Esplanad som det tydligen heter numera. Jag kommer fortfarande kalla det Maxi huset,vad det än heter för något.

Jag var ute efter ett par vinterstövlar,och efter att ha kollar på Din Sko och konstaterat att jag inte hade lust att lägga 999 kr för ett par stövlar,hittade jag ett par för 300 på Skopunkten. Till det köpte jag svarta tunna tights och en lång stickad tröja till det. Ni vet såna där långa t-shirtar som alla har med tights under? Jag kör med stickat istället,funkar precis lika bra och är dessutom varmare:)

Har tyvärr ingen bild på den just nu,men ska försöka fixa det tills imorgon:)♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0