Shopping


Hej:)

Efter en eftermiddag i Skövde är jag ganska så trött. Vi åkte först till Elins Esplanad där jag shoppade på Gina tricot. Efter det åkte vi till Commerce där jag shoppade lite på H&M,Vero moda och Ålens. När vi var klara där åkte vi och åt på en jättebra resturang där jag åt pommes frites,fläskfile och sås.

Imorgon ska vi till stan igen,men denna gången till Mariestad,då vi ska handla och jag ska passa på att kolla lite då också. Ska gå in på bokia och kolla om de har twilight där,så kanske jag köper en. Jag är på jakt efter en tunnare tröjtunika,och hade sett ut en på H&M,men naturligtvis var de slut. Ska kolla imorgon om jag inte kan hitta någon... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0