Söndag

Hej:)

Jag bloggar lite tidigare idag,för ikväll ska jag kolla på Tv och ev.jobba lite So. Arbetet ska vara klart på torsdag,men det står inte mycket i boken,och vi har bara böcker om andra världskriget hemma. Jag ska därför kolla med farmor och farfar om de inte har några bra böcker i sitt bilbiotek de har hemma.

Igår var det Jul på Olstorp,och vi var där en stund innan det var dags att åka till Josse. Mamma köpte en krans och min brorsa köpte ett blinkande hus med en jättefin liten bäck framför. Det blev väldigt kallt efter ett tag och då åkte jag till Josse.

Hemma hos Josse började vi med att kolla på Surf´s up och gick sedan ut och hade snöbollskrig i typ en timme. Det blev rejält kallt och alla kläder blev jätteblöta. Sedan började vi göra mat och det blev kyckling och klyftpotatis.Det tog sin lilla tid,men sedan tog vi med det in till Tv:n och började kolla på Braveheart. Jag hann tyvärr inte kolla klart eftersom jag inte skulle sova över,för att jag skulle tävla idag. Sorgligt sorgligt...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0