torsdag

Hej.
Jag bloggar lite tidigare idag,jag måste lägga mej tidigt för jag ska upp väääldigt tidigt till Lucia imorgon. Jag ska vara med i skolans luciatåg,plus att vi har förberett en liten överraskning till våra lärare...:P Efter luciatåget har vi en heldag med klassen och ska ha fika,diktläsning och film. Det blir nog skönt.

Idag har skolan varit lugn,vi jobbar lite och väntar på våra betygssamtal. Det mesta får vi veta nästa vecka tror jag. På idrotten höll vi på med redskap/basket,och vi värmde upp med en rysk dans som faktiskt var kul men ganska jobbig för man skulle springa runt och hålla ganska hög fart. Jaja,kul var det...

Under kategorin "Kändisar" ska jag starta en liten följetong. den handlar om unga tjejer som blivit kända som bl.a sångerskor,skådisar mm. alltså såna kända som många ser upp till. Jag ska skriva om såna jag kommer på,har jag glömmt någon ni gärna vill läsa om så skriv då en kommentar:)♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0