Dålig Lördag

Hej!
Idag har det varit en ganska trist dag. Eller ja,början var väl helt okej. Jag sov till tjugo i tolv och det var fint väder. Min brorsa badade till och med och sedan skulle vi åka upp på kinnekulle och äta middag,för min farmor fyller 75 år idag. Men min brorsa fick huvudvärk,så han fick åka med in till farfar,som var hemma för att han mådde inte heller så bra. Men sedan så åkte vi upp och åt, Det var buffe´ och så åt vi glass efter det. Sedan åkte vi hem till farmor och farfar och åt tårta. Sedan  började det regna och åska,så vi fick lite bråttom hem,eftersom vi inte hade något urdraget här hemma. Men det var inte så mycket åska här,bara regn. Men det räcker:(

Just nu håller jag på att ladda upp bilderna på väskorna,men precis som allt annat tar det enormt lång tid, En bild tar typ 10 ,minuter till en kvart att ladda upp. Igår hann jag bara en,men idag har jag redan lyckats med en och sedan är en till på väg. Nu var den visst klar! Bara en kvar! När den är färdig kan jag visa dem för er! Jag ska då skriva vart jag köpt dem och vad de kostar. Ni kommer att itta dem under "jenny shoppar" tillsammans med  sommarklänningarna. Mycket nöje! /kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0