Filmnytt nr 2


Pirates of the caribbean: Död mans kista,fick jag i present,då jag så klart ville ha den. Tyckte den var bättre än ettan,och den innehåller också extramatrial,så som till exempel borttagna scener,och där man kan se när de t.ex säger fel,gör saker för tidigt mm. Ett gott skratt,kan jag lova!


Pirates of the caribbean: Vid världens ände,blev jag medbjuden på bio för att se:) Det är den bästa filmen av alla tre,tycker jag.



High school musical: Visste jag först inte om,men sedan såg jag den på tv. och tyckte den var bra. När sedan tvåan kom så fick jag den i julklapp. den här köpte jag själv för att ha att titta på.



High school musical 2: När jag sett ettan kunde jag ju inte motstå att se tvåan med! När trean kommer att ha premiär,kommer den att visas på bio till en början,precis som ettan. Bara att boka in ett besök på bion då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0