Filmnytt nr 1 (fortsättning kommer)

Hej!
Jag tänkte skriva lite om filmer jag gillar här den här gången,men också om ett par nyheter:)



När jag såg Narnia: Häxan och Lejonet på tv,tyckte jag inte att den var så speciell. Men nu när jag såg andra filmen också,så längtar jag bara efter att se dem igen! Jag börjar ofta gilla filmer som blir i flera delar,där man lär sig att känna igen karaktärerna,men efter alla andra.Ofta får jag tips från såna som sett den redan. Exempel på detta är Narnia, Pirates of the caribbean och High school musical.



Narnia: Prince Caspian, såg jag på bio samma dag som den hade premiär. Det var Maria som frågade om jag ville se den med henne,och jag tänkte att "det kan jag väl göra". Det behövde jag inte ångra,då jag börjar gilla Narnia också!


Svarta pärlans förbannelse i Piratesserien,såg jag i 5:an. Jag tyckte första gången inte alls den,men sedan såg jag den flera gånger på tv och böjade gilla den. det var sedan klart att jag skulle se de andra också!

Nu hinner jag inte skriva mer om dettamen nästa gång jag bloggar kommer det forsätta på det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0