Fredagsshopping

Idag har det varit en gråmulen dag blandat med sol. Vid halv fem-tiden åkte vi in till Mariestad för att hinna kolla lite i affärer innan vi skulle till Willy:s för att handla och sedan åka vidare och hämta pappa. Hade inget speciellt att köpa,men det kostar ju inget att kolla lite. Det slutade med att jag köpte en FRIDA-tidning,men var också inne på Vero moda och kollade på en vit tubtopp med lite glitterpaljetter på. Tyvärr kostade den 259 kr,vilket jag inte riktigt hade lust att betala. Men nästa vecka är det äntligen dags: Jag ska få ett bankkort och 800 spänn varje månad. Äntligen! Egentligen skulle det vara 900 kr,men 100 kr går till mobilen varje månad. Men 800 kommer att bli jättebra,men om jag åker ner till sarah får jag kanske ta ut lite,för  shoppa i Götegorg gör man inte så ofta. Men vi får se../ Jenny :)

Kommentarer
Postat av: Miiia

Hej. Skulle vi shoppa innan skolan börjar igen, det kan vi väl göra? Jag kan försöka fixa kort så kan vi åka till Göteborg, snälla? Det blir ju gratis då. Ha det bra och hör av dig! Messa! //Maria

2008-07-26 @ 00:13:35
URL: http://wwwmissmi.blogg.se/1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0