Kändisar:)

Hej!

Idag tänker jag ta upp favviskändisar,alltså kändisar jag gillar. Ni får gärna skriva i era komentarer vilka kändisar ni gillar,så kan jag kanske söka upp fakta och skriva om dem någon gång. Ni får också  skriva vilken / vilka kändisar ni inte gillar lika mycket. Men kom ihåg: Elaka komentarer och påhopp tas bort direkt! Alla har olika åsikter och man ska inte behöva bli påhoppad för något man tycker!

Nu till kändisarna:

Miley Cyrus



Miley är söt,sjunger bra och ären duktig skådis. Tyvärr är det lite väl många rykten om henne nu,(vet ej om de är sanna),men hon är änå en av mina favoriter.

Vanessa Hudgens


Vanessa är mest känd för sin roll i High school musical,men har nu även en sångkarriär. Hon är nu aktuell i HSM 3,vilken jag längtar grymt mycket efter! Hon var nära att inte få vara med i nya filmen,men som tur är blev det inte så!

Zac Efron


Zac,som mest blivit uppmärksamad i HSM och hairspray,(trots att han varit med i filmer innan det) är både bra skådis och sjunger bra. Att han är söt dessutom ökar ju poängen eller hur?:P


Kommentarer
Postat av: Sarah <3

zac e ju bara såå sjukt sör på den bilden <3 (A)^^

2008-07-07 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0