Lördag

Hejsan:)
Idag blev det lite soligt,så jag tänkte ta vara på tillfället och sola lite på stutsmattan. Men när jag kommit ut blev det helt plötsligt molningt,så jag ägnade tiden åt att ta helt misslyckade bilder på mej själv.  En sak är klar: Modell är inget för mej. Skådis och sångerska verkar däremot helrätt!
 
I övrigt ska vi åka till Sala silvergruva i morgon och gå ner där. Jag hoppas att man inte behöver gå i evigheter i såna där spiraltrappor bara. När vi skulle gå upp i tornet i Töreboda med klassen var jag inte så glad. Upp gick väl bra,men ner! Jag hött bokstavligen på att dö och höll ett krampaktigt tag i trappräcket. Läraren sa: Titta inte ner! Men man måste ju titta lite ner,annars ser man ju inte vart man sätter fötterna någonstans! jag menar,55 meter rätt upp i en spiraltrappa,inte något man drömmer om direkt. Men vi får se,om vi har tur har de hiss :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0