Lördag

Idag och igår har det varit samma väder,varmt och soligt. Jag har badat i poolen både igår och idag,och bara slappat:)

I slutet på sommaren ska jag och min familj upp till Stockholm så ska vi gå där så ska vi köpa lite nya kläder inför skolan. Det passade tyvärr inte att jag kunde åka ner till Sarah och shoppa,men som tur är komer hon snart hit :D.
Jag har ju fått mina pengar nu,och har dessutom fixat ett litet extrabidrag från annat håll,nämligen klippa gräset hos farmor och farfar. Pappa fick hjälpa mej med att klippa runt träden,men det var ju första gången,så nästa gång ska jag klara det själv. Enkelt med gågräsklippare,bara att gå med och vända och köra vidare. Vissa kan tycka att jag borde klara att klippa gräset hemma också med våran åkgräsklippare,men såvida pappa inte vill ha den kraschad in i något träd,så är det inte någon vidare bra ide´:P. Enkelt att klippa hos dem,och 100 spänn direkt in i kassan:)

Men vi ska alltså åka dit,och så ska vi bo hos våra släktingar i Täby. det ska bli riktigt kul att få shoppa där!:) Hoppas att jag hittar mycket fina saker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0