Måndag

Jag har tråkigt. Riktigt tråkigt. Nu får det ta och hända nåt. Men har i alla fall tagit mej samman och frågat om vi inte kan göra något. Vi kanske kan träffas någon dag i veckan,eller så ska vi till skövde på bio imorgon. Jag har i och för sig redan sett den nya Narnia-filmen,men den är helt klart värd att se igen. Men vi får se hur det blir.

Idag har jag inte gjort alls mycket,typ varit ute lite och kollat på tv. Varit lite med mina hästar och sånt.
men jag får fortsätta prata med min kompis om imorgon,så hörs vi när jag har något intressant att skriva.


Jolita <3


Tingeling<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jolita e juh jätte fin:D:D

2008-07-28 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0