Music=)

Hej
Idag har vi varit hemma. Vi kom alltså inte iväg till Sala. Vi hörde att det kunde bli kraftigt åskväder här över oss,och då ville vi inte åka. Men antingen bytte ovädret riktning eller så är det försenat,så att det kommer i natt istället:( Istället har jag provat nya sminksätt och mina nya ögonskuggor. Skulle prova med kajal (det använder jag aldrig) ,men det blev inte så bra,utan resultatet blev att jag bara såg trött ut. Under tiden lyssnade jag på musik och pysslade i mitt rum. Otroligt hur glad man kan bli av musik. Det spelar ingen roll hur deppad och nere jag är,efter en stund är det borta och jag känner mej glad igen:)

Nu under veckorna som är kvar av sommarlovet ska jag börja träna. Några kilometer om dagen och jag kommer i form. Jag hoppas på att gå ner lite,så blir det perfekt. :D

Men ha det bra så hörs vi /Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0