Shoppingdags! (trodde jag)

Hejsan!

Idag har det varit väldigt varmt,och jag blev väldigt chockad över värmen. Men nu ska det tydligen bara bli bättre och bättre för varje dag. Våran pool har blivit ordentligt varm nu,då solen värmer vattnet de flesta av dagens timmar. Ska eventuellt ta ett provdopp imorgon,men vi får se..

Idag skulle vi dessutom åka in till Skövde och hämta farfar vid tåget 19.45,så vi tänkte ta vara på tillfället och leta efter skor åt mej på Maxi. Hittade inget! Det här var en av de få gånger jag åkt till en affär utan att hitta nåt jag gillar! Så på fredag har jag fått mamma att gå med på att vi ska åka till Comerce och mer innåt stan. Det finns ju bara skopunkten i Maxihuset just nu. Men  i höst kommer det mer affärer dit så som Gina tricot,Din sko,MQ,Cubus mm. En massa mer klädaffärer allstå. De hade flyttat på ingången,så nu kunde man se vart de nya affärerna ska ligga. Det är ganska stort,och vi fattade först inte vart man gick in nånstans. Men som sagt,jag hittade inte något åt mej själv:( Det enda vi köpte var ett par byxor till min brorsa,ett par stövlar och en batteriladdare. Inte alls kul. Men,jag får ju trösta mej med att åka in til stan på söndag och imorgon ska jag ju faktiskt på bio! Det ska bli skoj /kramar Jenny:)

Kommentarer
Postat av: Sarah <3

Haha =D Jag kommer och badar med dig gumman <3 "host" skvätta vatten på dig "host host" ;)

2008-07-01 @ 21:51:10
Postat av: Jenny

Haha:P

2008-07-01 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0