Soligt=)

Idag är det varmt,som de senaste dagarna,och det kommer det fortsätta med,till stor del av nästa vecka också. Sov till kvart i ett idag,vilket var jätteskönt med tanke på att jag hade svårt att sova p.g.a värmen igår natt. Fick ta fläkten och ha inne hos mej,då blev det alldeles lagom. Trots att jag går i shorts och linne så tycker jag att jag är ständigt varm och föredrar att vara inomhus på dagen och ute på kvällen. På grund av värmen så ligger jag ofta och tittar på film till sent,då det är något svalare. Gillar sådana där filmer i serier,som typ High school musical och pirates filmerna,då man lär sig känna igen skådisarna och karaktärerna. Ett plus är också om de har "borttagna scener",där de gör lite missar och så,det piggar alltid upp mej att titta på om man känner sig lite nere. Det är också roligt att titta på "så gjordes filmen" och såna saker. Det tycker i alla fall jag är kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0