Sommar:)

Idag har jag inte gjort så mycket,jag har bara varit i Mariestad och shopat ett par skor och en dvd-film. När jag sedan är klar här ska jag lägga mej i min säng och titta på den. Ibland är det bra att ha tv och dvd på rummet. I övrigt har det varit väldigt varmt och jag höll bokstavligen på att dö i bilen när mamma skulle lämna en sak hos farmor och farfar. Jag lyckades (som tur var) få en klunk av min brorsas Apelsi-Mer.

Även om det var varm idag,så har jag inte badat i poolen idag,för jag tyckte att det känndes kallare än igår,och jag kännde ingen större längtan efter att frysa idag med:P. Får se hur det blir imorgon,men ska först på middag på Kinneullegården för min farmor fyller 75 år. Men efteråt får vi se...

Idag kommer det bilder på snygga väskor,som lite firande eftersom jag idag har haft bloggen i exakt en vecka:)
Det kommer att läggas under "Jenny shoppar" och precis som på klänningarna kommer det att stå vart de kommer ifrån och vad de kostar. Mer om det under den kategorin.

För er som vill se bilder från Egypten och så,jag lovar att det kommer,men eftersom jag inte har bredband,så tar det en eeevighet att ladda upp dem från datorn till sidan:( :(  Men men,så länge pappa inte vill ha det på sin dator kan jag inget göra. Bara hoppas att han ändrar sig,och vänta,vänta,vänta...

Me i vänta på det,så kan jag bara göra så gott det går,och försöka ladda upp så många bilder såom möjligt på den tiden jag är ute. Ja,det var allt för nu,fortsätt gärna läsa min blogg och kolla in väskorna,när de nu kommer upp. kram Jenny:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0