Söndag

Hej allihopa!
Idag har det regnat hela dagen:( Jättetråkigt! Jag harinte gjort så jättemycket,för jag blir alltid så trött när det är dåligt väder. Så jag tröttnade på att gå runt och göra ingenting,så jag tittade på "en prinsessas dagbok 2". Köpte den i fredags och har tittat på den 2 gånger sedan dess.  Tyvärr gör jag ofta så att jag tittar på en film jag nyss köpt massa gånger,tills jag till slut tröttnar på den lite.

Jaja,dåligt väder.. Då ska jag berätta vad som hände i morse.

Jag ligger i min säng och sover som bäst,när jag helt plötsligt vaknar upp och blir klarvaken. Där ligger jag sedan och undrar vad som kan ha väckt mej. Men jag märker inget ovanligt. Ute i hallen är det ljust,så det kan inte vara allt för tidigt på morgonen. Jag tittar på min mobli,klockan visar halv sex. Men vad kan ha väckt mej? Inget var ju konstigt. Jag skulle precis vänd mej och somna om,när jag hör ett högt muller. Åska!! Ganska nära är det också. Det som förvånar mej är att jag brukar inte vakna av det. Jag lyckas ta mej upp ur sängen och går bort till fönstret i mitt rum. Ute öser regnet ner och åskan mullrar på. Då får jag bråttom. Jag skyndar mej att dra ur kontakten till min tv och dvd,ut i hallen till datorn,tvn och så smög jag så tyst jag kunde in till min brorsa och drog ur hans tv,dvd och tv-spel. Med detta kunde jag sedan gå och lägga mej och lugnt somna om.

Ja så var det i alla fall. åska skrämmer mej inte i vanliga fall,men att bli väkt av det på natten är ingen höjdare.

Nästa gån i " Jenny shoppar" blir det smycken,så som halsband,armband och solglasögon mm. Det kommer också bli mer kändisar snart,så med det avlutar jag denna berättelse/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0