Tisdag

Hejsan på er!

Är inne mitt på dagen nu för en gångs skull. Idag gick jag upp vid elva för att rida på morgonen. Det regnade inte men det var lite molnigt. I övrigt har jag bara lyssnat på musik och slappat. Jag sover till elva,halv tolv på dagen,men jag är ju i och för sej uppe ganska sent på kvällarna och kollar på film i mitt rum:) Som sagt: Ibland är det bra med tv på rummet.

Jag kommer nu att fortsätta ladda upp bilder från Egypten. Jag har hittat ett sätt att få det att gå lite snabbare. Inte jättefort,det tar fortfarande lite tid:( men det går faktiskt bra ändå.

Jag ska fortsätta jobba nu,bilderna kommer om ett tag:) Jag ska även starta en ny kategori,men den är än så länge hemlig. hej så länge/jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0