Torsdag

Hej!
Ett par dagar sedan jag skrev,men har inte haft något att skriva om,det har faktiskt inte hänt så mycket.
Men vi håller just nu på att försöka fixa en tjejkväll imorgon. Det var tänkt idag,eftersom vi ville att Bori skulle vara med,men hon kunde inte nu heller,så vi får elt enkelt klara oss utan henne. Vi får väl försöka hitta på något när hon kommit hem igen.

I övrig har jag inte gjort så mycket,bara slappat och kollat tv. fast jag har ju faktiskt varit ute och köpt nya ballerinaskor,sedan de andra pajjat. Var egentligen ute efter ett par vita,men hittade några svarta jag gillade. Sedan har jag fått en vit keps med silverprickar av mormor som hon köpte i Norge.:P

Men som sagt så ska jag kanske åka ner till Göteborg någon dag till Sarah och shoppa lite nya grejer till skolan börjar.
Men vi får prata mer om det där,men jag hoppas att vi ska hitta en dag som passar båda:D

Men nu verkar det som att det inte blir någon tjejkväll alls:( :( Alla ska typ bort och lämna mej ensam. Nu får det hända något kul snart! Någon som har tips på vad man kan hitta på? Skriv det i komentarerna i så fall/ jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0