Torsdag

Hej!

Idag blir det lite mer skrivet på bloggen,efter det inte blev något igår. Svaret på frågan varför jag inte var ute var att jag helt enkelt var för trött. Jag var ju på bio som började halv fyra och höll på i ca 2 tim och 30 minuter. Jag och Maria var på premiären av Narnia- Prince Caspian. Tyckte faktiskt att filmen var lika bra som den förra,kanske till och med bättre. Den är helt klart värd att kolla på.

Idag var det dags för ett provdopp i våran pool. Tog det lite på eftermiddagen då solen lyste på den,men tyckte ändå att det var lite småkallt. Speciellt kallt blev det att gå upp. Men eftersom det ska bli lika varmt imorgon och på Lördag med,så kan det värmas ännu mer.



Idag kommer jag att lägga upp bilder på fina sommarklänningar/tunikor. Och imorgon har jag haft bloggen i en vecka,och det ska jag fira med snygga väskor.:)  vi hörs/kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0