Fredagsshopping

Hej!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Jag har haft en hyfsad dag. Vi skulle åka in till Mariestad och hämta pappa på jobbet kl. 18,så då passade jag på. Jag köpte bara ett par saker,en på Kappahl,en FRIDA-tidning och en bok. Det fick räcka för idag. Om det går som jag hoppas,så kommer jag åka ner till Göteborg till min kompis Sarah och shoppa om några veckor. Jag har en lista på saker jag behöver inför hösten:

* Fler långärmade tröjor
* En vit övertröja
* Nya skor
* En ny höstjacka
* ev. något mer

Jag ska åka tåget ner och så får vi se hur länge jag stannar. Jag ska få ett bankkort och 800 kr i månaden om en eller två veckor. Det blir jättebra,då 400 inte räcker så långt om man vill shoppa kläder. Men jag får prata mer med Sarah om det så får vi se hur det blir...
japp,men nu ska jag fortsätta jobba med bloggen så hörs vi senare./Jenny 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0