Väskor

Hallå igen!
Denna gången är det dags för väskor i " Jenny shoppar". Samtliga väskor är mina egna som jag har köpt själv. Vissa kanske inte finns kvar eller så har jag köpt dem utomlands,men ni kan kanske hitta liknande modeller inom de märkena:)



Den här köpte jag på Finlandsbåten på Siljaline. Jag tror den kostade 175 kr



Den här köpte jag på Kårlins Väskor i Mariestad. Den kostade ca 200 kr



Den här köpte jag  i Egypten när jag var där. Den kostade 165 Egyptiska pund, vilket är ca detsamma (en pund är lika med 1,2 svenka kronor)



Den här köpte jag också på Kårlens väskor och den kostar ca 400 kr

Kommentarer
Postat av: M

Hej igen, fina väskor du har, jag älskar också väskor. K// Maria

2008-07-06 @ 18:15:25
URL: http://wwwmissmi.blogg.se/
Postat av: sara och caroline

jätte fina väskor jenny :)

2008-07-08 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0