Måndag

Idag har varit en ganska bra dag. Jag sov till 10.20,efter ett par nätters dålig sömn. Men nu funkar det bra igen,så det är verkligen skönt. Idag har varit lugnt,jag har bara spelat lite nintendo wii och kollat lite på tv. En ganska ointressant dag,med andra ord. Men i morgon ska jag till Skövde med mamma och kolla på skor och sånt. Och på onsdag ska jag och Maria på bio i Mariestad och kolla på den nya Narniafilmen,Prins Caspian eller vad den hette. Någon mer som ska se den klockan halv fyra på onsdag? Skriv gärna en komentar till det här inlägget om ni ska det. Glöm bara inte att skriva ert namn.

Jag hade lovat bilder på fler av våra husdjur idag,men det kommer tyvärr att bli uppskjutet,till någon annan dag i veckan. Det kommer istället bli lite om kändisar,veckans kändis bland annat. Det kommer upp snart på bloggen,så snart det är fixat. Så jag ska sluta skriva nu och fortsätta jobba/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0