Söndag

Hej!
Idag var det lite dåligt väder på morgonen,så var lite rädd att ridningen skulle bli inställd. Jag skulle ju rida med Josse idag också,så jag ville inte alls att den skulle bli inställd. Vi tog en lite kortare tur idag,men kanske lite mer händelserik. Dels stötte vi på kor i en hage brevid vägen,så hästarna flydde ut lite på en åker,och dels gick tränset sönder. jaja,vi hade kul och det gick bra,och det är väl ändå huvudsaken?

Någon dag här ska jag lägga ut lite bilder på bl.a väskor och snygga sommarklänningar/tunikor. Pappa ska bara visa hur man lägger in bilder på datorn från kameran,vilket jag inte kan. Och jag vågar inte föröka heller. Jag är inte så himla teknisk av mej direkt... Och jag fick VG i teknik. Hm.. Men det var det,skriver snart igen./Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0