Lite lugnt

Hej!

Idag hade jag nästan inget att göra. Bara lite matte och så lite engelska. Allt var tills igår,och det var otroligt jobbigt. Var på öppet hus på Folkuniversitets skolan,och direkt efter var jag tvungen att jobba med franska,no och bildprov idag.
Det gick nog ganska bra,förutom lite svåra bildord i slutet. Några visste jag,men andra hade jag aldrig hört talas om. Men vi kunde ju inte träna på dem,så jag väntar mej inte för mycket.

30 November ska jag till Stockholm! Jag ska på Stockholm horse show med Josse. Vi åker tåg upp på lördagen och sover där,och går sedan på showen i globen,och åker hem på söndag kväll. Ska bara beställa tågbiljetter,så är vi klara att åka.

Imorgon ska jag på öppet hur på Vadsbo,och på lördag Västerhöjd. Sedan ska jag nog inte gå på något mer,men vi får se..◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0