Måndag och skola

hej.

Förlåt att jag inte bloggade igår,men jag orkade helt enkelt inte,för matten var så jobbig att den tog upp hela kvällen. Men provet gick nog hyfsat tror jag. Fick även tillbaka so-provet i geografi och fick G+ igen. 1,5 poäng från VG,väldigt irriterande. Men men... har utvecklingssamtal imorgon och fick omdömena idag. Fick faktiskt rätt bra,och matten var bättre än jag trodde! Blev skitglad att det inte var så dåligt som jag trodde:D

Igår var jag och Josse på Hubertusjakt i Hova. Det var snö och is där,så vi halkade omkring lite innan vi kom iväg. det var en ridtur på ca 2 timmar,på fina vägar med små hinder att hoppa över. Så  småningom kom vi fram till upploppet,på ett gärde nära gården. Vi ställde upp oss och red i kapp över fältet,så fort alla kunde. kul var det:) Här kommer lite bilder.


Hela fältet på upploppet. Jag på den svarta hästen bakom den vita



Jag och Jolita efter jakten


Kommentarer
Postat av: Josse

Det va ju askul haha även om Ferrari hade smått damp där i början xD Jag är på den mörkbruna hästen efter de två typerna med röda jackor, jäklar vad fort de gick men så kul!

2008-11-03 @ 20:37:21
Postat av: Jenny G (drr)

Ja,men det gick ju bra sedan! Jolita fick med lite ryck ibland:P

2008-11-04 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0