Snart fredag (och läxfritt)

Hejsan!

Känner mej lättat,inga läxor tills imorgon! Första gången på år,typ. haha,skoja bara men det känns faktiskt så. Ett riktigt stud har jag blivit:P Idag var en bra dag i skolan,men volleyboll på idrotten,och min teknik kan ju diskuteras..men vi har tunering på tisdag nästa vecka,så bäst att öva så mycket man kan.

Annars så håller jag och josse på med resan till Stockholm,skulle egentligen åkt tåg men pappa blev så trött på SJ för att det inte gick att komma fram till dem,och det skulle kosta massa pengar att åka tåget,för det var värsta rusning när vi skulle åka hem,och såna pengar vil jag inte lägga på tågbiljett,som man kan ha till bättre saker,mellandagsrea tillexempel. Då blir det shopping vill jag lova!

Lite grejor jag köpt på mina andra shoppingresor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0