stressig söndag

Hejsan:)
Var ju ganska upptagen igår,så därför hann jag inte blogga (jag var hemma kl.21,och sedan skulle jag äta också). Här kommer en liten sammanfattning.

Först var jag i Lidköping på hopptävling,där jag skulle hoppa 80 cm två gånger. Det var väldigt kallt och fruset,vilket gjorde att alla som skulle vara med i samma höjd fick värma upp inne i ridhuset,vilket tog massor på tiden. Men det gick fort när det väl var min tur,och vi klarade av två felfria rundor,vilket är vårat hittills bästa resultat. Vi var klara vid ca 13.00 och sedan åkte vi hem. På hemvägen somnade jag i bilen och sov ända hem,i ca en timme. Som vanligt....

Sedan hem snabbt och ducsha,och därefter på middag hos mormor. Hann äta lite mat,efterrätt och fika innan jag gick bort till bussen och åkte in till Skövde. På bussen pratade jag med Josse och vi mötte sedan de andra i i Skövde och gick till bion för att se en efterlängtad film; Twilight! :D

Jag måste säga att jag gillade filmen och tyckte den var jättebra! Det hade plockat bort vissa delar från boken och hade inte med dem,vilket var lite synd,men man kan ju inte ha med allt heller! Jag tykte om den i alla fall.


Framridningen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0