Västerhöjd

Hej.

Vad på öppet hus på Västerhöjdsgymnasiet idag. Kollade lite på media och estet-musik,men det sistnämnda blir nog inget av mina främsta val. I övrigt var det ganska rörigt med allt folk och flera hus. Den skolan fick Töreboda central att verka litet. träffade även flera i klassen och träffade sedan på Josse, vilket var tur då jag inte är speciellt bra på att hitta,trots en karta. Men jag är inte bra på orientering. Vi vet ju alla hur det slutade vid Mostugan....

Ikväll ska jag inte göra så mycket,äta kräftor först,och sedan hade jag tänkt titta på stjärnor på is,men tror jag struntar i det,för jag orkar inte. Kan titta på filmers extramaterial och skratta åt bortklippta scener=) Det är det enda jag känner för just nu.♦


Kommentarer
Postat av: pappa

nu har du inte bloggat på 5 dagar, vad händer?

2008-11-20 @ 19:54:14
Postat av: Jenny G (drr)

jag har ju pluggat vet du väl?:)

2008-11-21 @ 21:53:43
Postat av: Johan

Den där bilden känner jag allt igen!

2008-11-29 @ 18:45:50
URL: http://bilintresserade.blogg.se/
Postat av: Jenny G (drr)

Gör du???:O

2008-12-04 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0