Äntligen slut på skolan :P

Äntligten fredag! Ingen skola på två veckor. Har ju prao nästa vecka och lov efter det. Gött. Ska praoa hos Lena wigh och på lovet ska jg slappaoch plugga lite NOoch matte,eftersom vi har prov vecka 45.  SO provet idag gick nog ganska bra,bättre än jag trodde att det skulle göra. Det såg ganska omöjligt ut när han delade ut provet och det var en karta med städer,sjöar,berg och floder+ en karta man skulle märka ut livsmedel på och sedan 28 frågor på det. Men svarade på det mesta, och över G-gränsen kommer jag garanterat. G var 25 poäng och VG var 79 poäng. Tveksamt om jag kommer upp i det,men om jag gör det blir jag otroligt glad :D men jag får väl G+ som vanligt...

Tur att det är lov nu så att jag får samla lite kraft :P Ser fram emot en eventuell tjejkväll med tjejerna,och hopas det blir av :D

Kommentarer
Postat av: Josse

Skönt att det är över, hoppas de gick bra (Y) Men man vet aldrig^^ Tjejkväll är ett stort måste! Måste plugga as mkt matte, kommer bli tvingad till de av min inte alltid så kära fader :/

Älska lov iaf :D

2008-10-17 @ 21:10:14
Postat av: Jenny G (drr)

aa,tjejkväll måste vi ha! Får snacka mer om det! :D

2008-10-17 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0