Bio=)

Hej!

Har precis kommit hem från Skövde efter att ha varit på bio. Kollade på High school musical 3 tillsammans med Josse. Vi skulle egentligen gått imorgon,men det passade bättre idag. Jag tycker att den här filmen är bättre än de andra,och att den dessutom är rolig,är ett stort plus. Det beror mycket på en av de nya killarna i filmen,som jag kan avslöja är riktigt rolig:D



I morse var jag också och tävlade i Mariestad. Hoppade 70 och 80,och för första gången så var jag felfri på båda! På torsdag ev. en ny tävling,kanske på lördag också,och söndag är det Hubertusjakt:D

En bild från imorse,efter första rundan. En till sådan fin rosett fick jag ju:D    ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0