Fler besökare!

Hej!
Loggade precis in här och såg att igår hade jag 5 personer som hade tittat på min blogg och vissa hade lämnat kommentarer! Min blogg var inte direkt besökt förut,så 5 är faktiskt rekord! Jätteroligt att fler och fler läser och kommenterar,det är så roligt för mej att läsa. :) Tack så jättemycket för alla kommntarer ni skriver,det betyder massor!

Idag har jag ridit redan,så jag behöver inte göra det i eftermiddag. I natt skulle det tydligen bli storm,men jag vet inte när eller hur hårt det kommer att bli. Hoppas inte det blir för häftigt,då jag helst vill kunna sova ordentligt.

Resten av dagen ska jag slappa och läsa lite. Har fått låna tre böcker av en kompis,och den första boken i den serien ska komma på bio den 21 November. Det är Twilight jag pratar om! Har kommit till ca sidan 150,och tycker boken blir mer spännande ju längre man läser. Har hört att många gillar böckerna,och jag kan då avslöja att tidningen FRIDA håller kontakt  med bolaget oh fixa en intervju med skådisarna! Då vet ni det.

Ska sluta skriva nu,men återkommer kanske ikväll. Efter mej här nu ska min brorsa skriva på sin blogg,han har ganska mycket material,så får se när jag får tillgång till datorn igen =P

Men som sagt,fortsätt gärna läsa bloggen och lämna jättegärna kommentarer,hur många ni vill. Betyder massor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0