Första praodagen

Hejsan!
Har varit på prao idag från 08.00-15.00. Set har gått bra och varit kul. I övrigt hr jag inte gjort så mycket,när jag kom hem läste jag en timme och sedan var det Top model. Ska bara säga att jag läste ut första Twilightboken igår kväll och den blev bara SÅÅÅ spännande i slutet! De sista 150 sidorna sträckläste jagoch jag kunde inte sluta förens den var slut. Verkligen spännande och jag har börjat läsa på den andra idag. Ser VERKLIGEN fram mot filmen nu,och kan knappt vänta tills jag får se den. Som tur är finns Youtube,med trailers.

Eftersom jag inte har något kul för mig,kan jag passa på att lägga upp lite bilder.


Jolita i hagen


Rosetterna hon har vunnit


Några av mina rosetter


Några fler

Några egobilder på mej själv :P

Jag ser glad ut :P

Och en bild på Tingeling


Kommentarer
Postat av: Josse

Visst äger den <3 Älskar Edward och Twilight serien! Blivit smått besatt haha :D Vi måste gå på premieren. Snygga bilder, ska du till Tuna på onsdag?

2008-10-21 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0