Fredag

Hej.
Gick upp tidigt idag för att kolla på Top model eftersom jag missade det igår p.g.a tävlingen. Förutom att det snöade så man blev blöt på några sekunder så gick allt bra. Tävlingen var i det stora ridhuset (:D!) och framridning i det gamla,precis som på de stora tävlingarna. Måste säja att det känndes kul att få rida i samma ridhus som många av de stora ryttarna har ridit i,haha:P

Banan var fin och hade 8 hinder,men grejen var den att de ställde ut blommor brevid hindren så som de gör på lite större tävlingar,och det var ite Jolita beredd på,och det slutade med att jag fick 12 fel i första rundan. Men efter en liten paus (jag hoppade 80 cm två gånger) red jag igen och var då felfri och fick en rosett. Nästa tävling blir det nog höjderna 80 och 90 cm,men får se...

Kvällen idag blir lugn,ska nog bara titta på TV och slappa;) så det blir skönt◊


Första snön:) från våran balkong.


haha,vad jag ser sur ut:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0