Lördag kväll

Hejsan.

Sitter och kollar på stjärnor på is,men lyckades slita mig därifrån för att skriva lite på bloggen. Idag har jag,som jag sa,slappat och läst lite. Spelat lite tv-spel har jag också gjort. Imorgon ska jag heller inte göra något speciellt,men på måndag börjar praon och sedan lov. Maste säga att de lade praon på en smart vecka,då man kan behöva 2 veckors skolvila och kan göra vad man vill.
 
Har ju tre böcker att läsa och kommer då förhoppningsvis hinna läsa klart alla tre (vore konstigt annars). Ska bli spännande att se filmen,som har premiär 21 November. På Onsdag är det ju premiär på High school musicl 3,men kan inte gå då för vi har gymnasieinformations möte på Tuna i Mariestad. Men helgen kommer ju som tur är ganska snart,och ska försöka kolla på filmen då. Nån som också vill se den och vill hänga med mej och kolla? Skriv det i kommentarerna eller skicka sms =)

Just nu händer det mycket i filmvärlden. High school musical, twilight och pirates of the caribean.
Läs mer om detta under musik och film ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0