Mycket på gång

Som jag nyss skrev i det allmänna inlägget,är det mycket på gång i filmvärlden just nu. Ska ta lite olika filmer som är värda att kolla in,några har redan gått,några kommer snart,och några dröjer ett tag innan vi får se.


Camp rock: Eftersom High school musical är en Disneychannel film och blev en sådan succe,var jag tvungen att kolla in Camp rock. Filmen var bra,men kommer inte riktigt upp i High school nivå,tyvärr.


High school musical 3: En efterlängtad uppföljare och dessutom är det inte den sista. Det är den sista med huvudskådisarna som blivit kända genom denna film,men i den här filmen är tre nya med,som ska ta över efter de andra.


Narnia-Prins Caspian: Vissa påstår att Narnia är för småbarn,mensanningen är att denna andra film har 11 års gräns och den kan ses av äldre också. Såg den på premiären och gillade den otroligt mycket. Snäppet bättre än ettan faktiskt.


Narnia 3-silvertronen: Nästa Narnia film kommer enligt senaste uppgifter börja sin inspelning i Januari 2009. Några nya skådisar kommer också vara med,så vi får se hur filmen blir.


Twilight: Filmen har som jag tidigare sagt premiär 21 November. Den baseras på första boken i serien,som heter "Om jag kunde drömma". En film som helt klart är värd att kolla på.

Och här kommer bockerna i ordning också.
                                                                                        
Om jag kunde drömma      När jag hör din röst                                                    Ljudet av ditt hjärta


Piates of the caribbean 4: Japp! Det kommer att bli en fjärde film,tyvärr utan Orlando Bloom och Keira Knightley. De sa redan innan inspelningen av tredje filmen att de inte kunde tänka sig att göra en fjärde. Johnny Depp däremot har tackat jag och kommer tjänna massa pengar på detta. När filmen kommer återstår att se

Då tror jag jag har fått med det mesta av det som händer för tillfället. Jag återkommer imorgon,och ni får ha det så bra!♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0