Prov imorgon! =(

Hejsan.

Har precis kommit hem från träningen och hunnit äta lite,och tog mej lite tid att blogga innan jag börjar. SO prov imorgon,så bara plugga som gäller. Det handlar om USA,städer,floder,berg, delstater,jordbruk mm. Får väl se hur det går,bäst att inte ha för höga förväntningar.....

På träningen övade vi på att hoppa bana i två faser, det vill säga grundomgångshinder+omhoppning. Vi hade 7 i grundomgång och fyra i omhoppning. Jag valde att hoppa 80 och 85 cm. Det kändes bra,och jag ska lägga ut en bild här nu,och,om det går,även en film. Får se om det funkar,det ska funka,men vet ju inte om det gör det. Vi får se.Jag återkommer imorgon.♦


Jag och Jolita innan träningen hemma i stallet

Filmen funkade tyvärr inte nu,men ska förtsätta imorgon och försöka se vad det är som gör att det inte går.
Hörs imorgon!♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0