Söndag

Tja!

Någon mer än jag som tycker helgen har gått för fort? Och ändå gör man inget. Idag har jag arit i Mariestad ca 7 timmar och pysslat med olika saker. Mer info om vad jag har gjort de mesta av tiden får du på kategorin "Hästar och andra djur" . Drog sedan vidare in till stan för att göra min intervju till svenskan,där vi ska skriva ett repotage om en person som vi tycker är intressant,har ett intressant jobb och såna saker. Efter det åkte vi hem och så däckade jag framför tv:n med matteboken. Imorgon är det skola igen med idrott som första lektion. Som tur är e det bara bad varannan vecka på måndagar,vilket är skönt eftersom jag inte direkt gillar bad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0