Trött..

Jag är trött. Men ändå inte. Det är jobbigt när man inte riktigt känner om man är trött eller inte,samma som man inte riktigt vet ibland vad man ska hitta på,och bara går runt och gör ingenting. I mitt fall känner jag mej ganska seg. Och ändå gör jag inget särskilt. Skolan idag var ganska lugn. På engelska såg vi på film,och på bilden läste läraren bara en berättelse så skulle vi illustrera. Berättelsen var bara en smula....speciell. Men annars var det lugnt.

Efter skolan drog vi hem till Hanna för att baka sockerkaka till föräldramötet imorgon kväll. Våran klass ska sälja fika för att få in pengar till klassresa i slutet av 9:an. Ska på träning så kunde inte stå där och sälja.

Känner nu att jag är lite tråkig idag,så ska återkomma imorgon då jag förhoppningsvis känner mej lite piggare. Ciao

Kommentarer
Postat av: Bori

Hahah vi hade askul idag :D

2008-10-12 @ 21:27:37
Postat av: josse

Haha en smula...? den var smått störd men kul hade vi iaf. trodde jag skulle dö där ett tag mellan skratt attackerna xD

2008-10-15 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0