Lördag

hejsan!

Dagen idag har vart helt okej. Gick upp vid ca 10.30 och åt lite frukost. Roade sedan min mamma och brorsa med lite catwalk i underkläder haha =P Mammafattar inte att jag kan vara så smal fast jag äter så mycket naturgodis som jag gör. Ägnade sedan lite tid åt att kolla i  "Gymnasieguiden" och tänka över tänkbara val till gymnasiet. Ska ju ha tre val och har kommit på tre förslag,men i vilken ordning vet jag inte.

Gick sedan ut och städade i stallet,vilket  behövdes. det kan man även säga om mitt rum,men orkade helt enkelt inte ta det också. Fixade lite tacos till mej och mamma och pappa och brorsan åt pizza.

Ska idag skriva lite om kändisar också,känner att det var ett tag sedan. Ge gärna förslag på kändisar jag kan skriva om =)  kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0