Måndag-igen

Tja.

Då var det en ny vecka igen då. Dagen gick väl ganska så fort utom svenskan då jag verkligen inte orkade mer. Ville bara hem och få något mot min huvudvärk. Som tur var gick det över sedan.

Har kollat på tv precis och jobbat lite med franskan till imorgon. Har hört från flera håll att vi har biologiläxa också,men vet inte om det stämmer. Jaja,har med mej boken hem i alla fall.

Någon som har några planer för helgen än då? Jag har en liten plan,men vi får se hur det blir. Blir eventuellt Valhall med Bori,Josse och Hanna om alla vill. Någ9on mer som kanske ska dit?

Som sagt,vi får se om det blir något. I så fall behöver jag inte åka tidigare denna gången som jag fick göra förra gången. Skulle upp och tävla,men denna gången är Valhall på en fredag istället för på en Lördag. Det passar mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0